روستایی

آبرسانی سیار به ۱۴۷ روستا در استان اردبیل

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه و دستورات و تأکیدات ویژه به فرماندهان و مسئولین اقشار و رده‌های ذیربط سپاه استان اردبیل، مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای خدمت رسانی به مردم به خصوص روستاهای درگیر تنش آبی، به ۱۴۷ روستای استان در قالب نهضت آبرسانی سیار، آبرسانی شده است و این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: آبرسانی سیار به صورت مستمر در شهرستان‌های پارس آباد، اصلاندوز، مشگین شهر و خلخال و به صورت موردی در شهرستان‌های نمین، بیله سوار و گرمی انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: نهضت آبرسانی سیار با همکاری گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع)،گردان‌های امام حسین (ع)،نواحی مقاومت بسیج، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان، شرکت آب و فاضلاب، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان اجرایی شده است.

محمدی اصل افزود: تاکنون با استفاده از توان انسانی و ماشین آلات بسیج و سپاه ،۶۴۹ تانکر آب شرب با ظرفیت بیش از ۵ میلیون لیتر، در ۱۴۷ روستا با جمعیت ۴۹ هزار ۲۱۰ نفر در استان توزیع شده است که این فرآیند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: سپاه و بسیج خادم مردم است و بر خود وظیفه می‌داند در شرایط سخت و در مواقع نیاز مردم، وارد میدان شود و در کنار مردم باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: همه ما باید فرصت خدمت به مردم را توفیق الهی بدانیم و هر آنچه در توان داریم برای حل مشکلات موجود کشور به صورت جهادی و انقلابی تلاش کنیم.

محمدی اصل با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان و پاسداران جهادی که در نهضت آبرسانی سیار تلاش می‌کنند، تصریح کرد: پیرو تأکیدات صورت گرفته، سپاه و بسیج استان با تمام وجود و با استفاده از توان انسانی و تجهیزاتی در خدمت مردم هست و از تمام ظرفیت‌های خود برای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم استفاده می‌کند.

خروج از نسخه موبایل