روستایی

بهره برداری از طرح گازرسانی ۱۸ روستای دلفان لرستان

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، کرم گودرزی اعلام کرد: پروژه گازرسانی به ۱۸ روستا از توابع شهرستان دلفان به ظرفیت یک ایستگاه تقلیل فشار، ۳۹ هزار متر شبکه پلی اتیلن و هشت هزار شبکه فلزی با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین همزمان با بهره برداری از این طرح ها، گازرسانی به شهرک صنعتی سلسله  با بیش از ۶ میلیارد تومان، چهار کیلومتر لوله هشت اینچ و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

گودرزی ادامه داد: سه هزار و ۹۱ اشتراک گاز رایگان طی یک سال گذشته در این استان واگذار شد و از سال گذشته تاکنون این تعداد اشتراک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مساجد، حسینیه ها، حوزه علمیه و مدارس خیرساز نقاط مختلف شهری و روستایی این استان واگذار شده است.

وی بیان کرد: از این مجموع ۲ هزار و ۷۹۸ انشعاب مربوط به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، ۲۳۶ انشعاب خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ۵۳ انشعاب مساجد، حسینیه ها و حوزه علمیه و چهار انشعاب برای مدارس خیرساز بوده است.

خروج از نسخه موبایل