روستایی

روستای گشمی جاسک در حسرت جاده

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، اسماعیل خانقاهی دهیار روستای گشمی بخش لیردف صبح امروز  در لیردف اظهار کرد: شغل اصلی مردم روستا صید و صیادی است و مشکل روستا گشمی جاده خاکی آن است که سال‌ها است در تلاش برای آسفالت آن هستیم اما مسؤولان پاسخ درستی به ما نمی‌دهند.

وی افزود: این جاده مسیر تردد و گذر مردم و صیادان روستاهای اطراف نیز هست و سال‌های اخیر با وجود سیل وضعیت جاده از قبل هم بدتر شده است و نداشتن جاده باعث شده تعدادی از دانش آموزان روستا بخاطر عدم تردد سرویس، ترک تحصیل کنند.

دهیار روستای گشمی یادآور شد: شرایط جاده باعث ترک تحصیل دختران روستا نیز شده است و همین موضوع سبب شده که سرویس‌های مدارس تمایلی برای آمدن روستا نشان ندهند.

خانقاهی در ادامه عنوان کرد: حمل و نقل بار به روستا هم بخاطر همین جاده با هزینه مضاعف همراه شده و اگر تصادف یا بیماری نیاز به آمبولانس داشته باشد با این وضعیت مسیر ارتباطی امداد رسانی به راحتی میسر نخواهد بود و لذا از مسئولان ذی ربط در این زمینه درخواست داریم نسبت رفع مشکل روستای گشمی اقدام کنند.

به گزارش فارس، روستای گشمی با دارا بودن ۸۰ خانوار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش لیردف در ناحیه شرقی شهرستان جاسک قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل