روستایی

برخورداری ۷۲۰۰ خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد از برخی خدمات طی یک سال اخیر

دارا کریمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در مجموع ۱۴ میلیارد تومان  اعتبار در این زمینه اختصاص داده شد که هفت میلیارد تومان از این میزان را کمیته امداد کشور و ۷ میلیارد مابقی از محل منابع استانی تامین شده و می‌شود.
وی با اشاره به احداث و ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سطح استان اظهار کرد: دو هزار واحد از این تعداد تا مرحله تکمیل و سقف پیشرفت داشتند و مابقی به علت بروکراسی های اداری در بانکها از سوی بانک‌ها در حال انعقاد قرارداد هستند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استاندار محترم در این خصوص تاکید داشتند چون بانک‌های عامل موظفند به صورت هفتگی در این خصوص گزارش دهند و چنانچه بانکی در انعقاد قرارداد تعلل کند هیچ عذری پذیرفته نخواهد شد و باید در این خصوص تا مرکز کشور پاسخگو باشد.
کریمی نژاد تصریح کرد در مجموع ۷ هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی و استان کهگیلویه و بویراحمد در طول یک سال اخیر از مزایای تامین هزینه گاز کشی سرویس بهداشتی و حمام تامین تسهیلات کم بهره ۱۰ میلیون تومانی برخوردار می شوند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با تزریق این اعتبارات در بخش های ساختمانی از جمله لوله کشی آب گاز و برق بنایی حمل و نقل و مهندسی نظارت اشتغالزایی ایجاد شده است.
کریمی نژاد اظهار کرد: به ازای گاز کشی هر خانوار روستایی به حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها و محیط زیست کمک می شود.
وی بیان کرد: با وجود سختی شرایط و محدودیت‌های مالی و بزرگی کشور اعتبارات نسبتاً مناسبی در دولت تدبیر و امید به حوزه روستایی استان اختصاص داده شد که نیاز است دستگاه های متولی در اطلاع رسانی خدمات خود اطلاع رسانی بیشتر داشته باشند.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل