روستایی

ضرورت بهسازی گلزار شهدا در روستاهای خراسان شمالی

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران مصوبه مجلس است‌ و دستگاه های اجرایی مشمول،موظف به اجرای قانون هستند.

وی افزود: از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در قالب طرح جامع منابع انسانی در کمیسیون اجتماعی مجلس حمایت می کنیم و دستگاه های مشمول ماده(۲) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مکلف به استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی همه مشمولان ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران هستند.

وحیدی ادامه داد: با اعتقاد و باور به مجاهدت های  شهدا و عمل به سیره آنها، گره های موجود در کشور حل خواهد شد.‌

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و در مجلس بیان کرد: بهسازی گلزارهای شهدا در روستاهای استان مورد مطالبه خانواده شهدا و مردم روستاهاست که به طور جد پیگیری شود.

وی افزود: لزوم انجام تعهدات بیمه ای به جامعه ایثارگری و پیشگیری از بروکراسی اداری  و خدمات شایسته به خانواده شهدا امری ضروری است. 

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس خاطرنشان کرد:  لزوم تعیین تکلیف متقاضیان تشکیل کمیسیون های پزشکی و پرونده های شهدای مدافعان سلامت نیز امری ضروری است.

خروج از نسخه موبایل