روستایی

تهیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در روستاهای هدف زنجان

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا از زنجان، امیر ارجمند خبر از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ظرفیت‌های گردشگری استان، داد و گفت: در روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری، می‌توان برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت جامعه محلی و ایجاد اشتغال در منطقه در نظر گرفت؛ تا به دنبال این امر علاوه بر توسعه متوازن سفر در استان، شاهد تقویت و به‌روزرسانی ظرفیت‌های موجود باشیم.

 ارجمند، ادادمه داد: احصا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محورهایی اعم از مناطق نمونه گردشگری، تأسیسات اقامتی، کمپ‌های گردشگری، روستاهای هدف و اماکن تاریخی در قالب تدوین و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری موردبررسی قرار گرفته، این اقدام به‌ منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با هدف جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه‌های تخصصی ملی و بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار برای مناطق نمونه گردشگری کشور از اهداف اساسی  وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و به دنبال این موضوع استان زنجان تلاش دارد ظرفیت‌های گردشگری خود را با هدف جذب سرمایه‌گذار برای مناطق نمونه معرفی کند.

ارجمند ، یادآور شد: امیدواریم با مشارکت علاقه‌مندان حوزه گردشگری استان در طرح‌های سرمایه‌گذاری و همراهی مسئولین و سازمان‌های ذیربط بتوانیم اتفاقات خوبی را برای گردشگری استان رقم بزنیم.

خروج از نسخه موبایل