روستایی

۱۴ هزار جهادگر برای خدمت‌رسانی به ۵۴۵ روستا پای کار آمدند

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، علی قراباغی گفت : مهمترین شکل مقابله با دشمنان نظام و جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است که عاملی در کارآمدی دستگاه‌های اجرایی نیز خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی به ۱۶۰ روستا با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در مدت ۳۰ ماه افزود : طی چند ماه اخیر در این زمینه اقداماتی انجام شده و کار با جدیت پیش می‌رود.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی به ۴۰ روستا انجام و ۷۲ روستا نیز شناسایی شده تا به کمک وزارت نیرو انجام شودتصریح کرد: جمعا کار آبرسانی به ۲۶۰ روستا در برنامه بوده است.

وی به انعقاد قرارداد با کمیته امداد در ساخت ۱۰۳ واحد مسکن محرومان تاکید کرد: گروه‌های جهادی بازسازی و نوسازی منازل نیازمندان را در طول سال هم بر عهده دارند.

قراباغی یکی از اهداف برگزاری این رزمایش را ساماندهی بهتر گروه جهادی برشمرد و افزود: تربیت نسل تمدنی با فعالیت گروه‌های جهادی و خودسازی در فرایند اردو‌های جهادی و اقدامات عام‌المنفعه مد نظر بوده است.

وی مهمترین هدف اردو‌های جهادی را تربیت انسان‌ها دانست و با قدردانی از اقدامات این گرو‌ه‌ها در برگزاری رزمایش فاطمی گفت: ۱۳۷ گروه جهادی در ایام نوروز فعالیت داشتند و ۳۳۶ گروه جهادی نیز در این رزمایش به ارائه خدمات به محرومان پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان افزود : از ۱۷ اردیبهشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، رزمایش فاطمی آغاز شد و تا امروز ادامه داشت که در این طرح ۳۳۶ گروه جهادی فعالیت داشتند، اما برآورد ما نسبت به خدمات ۴۰۰ گروه است.

خروج از نسخه موبایل