روستایی

برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای همدان

به گزارش روستانیوز، گروه جهادی هفت بهشت در تیر ماه سال جاری در ۲منطقه حاشیه شهر و۲ روستا با خیریه ها، مساجد و پایگاه‌های  اردوی جهادی  برگزار کرد.

 سازمان مردم نهاد و گروه جهادی هفت بهشت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و افزایش امید و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری اردو‌های جهادی و فرهنگی کرده است.

به گفته مدیر عامل گروه جهادی هفت بهشت این اردو شامل ۱۲ کارشناس و مشاور برای ارائه خدمات در قالب کسب و کار، مدیریت زمان و رسانه، تربیت فرزند، فرزند اوری، بهداشت و خانواده است.

در حوزه سلامت با حضور ۱۷ نفر پزشک ماما و پرستار نیز اقداماتی از قبیل طب سنتی، تست فشار خون، تست قند خون، پزشک ماما و عمومی ارائه می‌شود.
مرضیه مرادی افزود: برای گروه خردسال نیز برنامه‌هایی نظیر جنگ شادی، اجرای گروه سرود با حضور هنرمندان همدانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این موسسه مردمی است و همه اعضا بصورت داوطلبانه و خیر خواهانه فعالیت میکنند،خاطر نشان کرد: همچنین نمایشگاهی از دستاورد‌های خانگی اهالی محله و خیریه جهت ترغیب کسب و کار‌های کوچک خانگی برگزار می شود تا مشاوره‌هایی برای ارتقاء سطح کیفی کسب و کار‌های انجام شود.

 اردو‌های جهادی یک روزه و با عنوان “عهد می‌بندم برای ظهورت قدم بردارم” در هر منطقه برپا می شود.

خروج از نسخه موبایل