روستایی

۳ هزار میلیارد برای مسکن مددجویان تحت پوشش ساکن در روستاهای کشور

جعفر صباغیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد، مردمی کردن امداد با استفاده از ظرفیت‌های خیرین حقیقی و حقوقی است.

وی افزود: معتقدیم در عرصه های اقتصادی و فرهنگی نیازهای جامعه تحت پوشش بسیار زیاد است و برآورده کردن آنها مستلزم هزینه های فراوان می باشد که با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی و استفاده از ظرفیت های موجود قابل انجام است.

معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد تصریح کرد: البته در بودجه ۱۴۰۰ بودجه کمیته امداد محدود است و کفاف برآورد نیازهای جامعه مردم را ندارد و نیاز است از ظرفیت های خیرین استفاده بهینه شود.

صباغیان عنوان کرد: هدف اساسی از اقدامات در کمیته امداد رفع مشکلات معیشتی، مسکن و اشتغال با نگاه به توانمندسازی مددجویان است که با رفع مشکلات این خانواده ها زمینه خودکفا نمودن این خانواده ها دور از ذهن نیست.

معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد ادامه داد: به دنبال این هستیم که با پالایش خانواده های تحت پوشش و زمینه سازی برای توانمندسازی این خانواده ها، زمینه ورود خانواده هایی که پشت خط استفاده از حمایت های کمیته امداد هستند، انجام شود.

وی یادآور شد: امسال ۳ هزار میلیارد تومان برای مسکن مددجویان تحت پوشش ساکن در روستاهای کشور و یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن این افراد پیش بینی شده که می تواند بخش عمده مشکلات مسکن مددجویان را رفع نماید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل