روستایی

اجرای طرح هادی در ۷۳۶ روستای استان اصفهان

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، غلامحسین خانی با اشاره به اینکه در طرح هادی، بهسازی محیط روستا یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار این نهاد در روستاهای استان است، گفت: در این ۷۳۶ روستای استان ۸۰۰ طرح اجرا شده و یا دردست اجراست.

وی با بیان اینکه امسال برای اجرای طرح هادی و محرومیت زدایی در استان هزار میلیارد ریال به اعتبارات استان اضافه شده گفت: در حال حاضر اعتبار اختصاص یافته امسال برای اجرای طرح در استان هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در چند سال گذشته برای ۹۱۹ روستای بالای۲۰ خانوار طرح هادی را تهیه و اجرا کرده و در ۵۶۹ روستا طرح بازنگری و ۱۱۴ روستا تهیه طرح بازنگری مجدد اجرا کرده است.

خانی افزود: تمام روستاهای بالای۲۰ خانوار استان با تامین اعتبار استانی و ملی تا پایان سال ۹۹ دارای طرح هادی شده و تاکنون برای حدود ۱۳۲ روستای زیر ۲۰ خانوار استان نیز طرح تعیین محدوده تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی بافت با ارزش در ۶ روستای هنجن، کمجان، طره، یارند، برز و ابیانه نیز اجرا شده و طرح بافت با ارزش روستای نشلج نیز در دست اجراست.

استان اصفهان دارای۱۱۰ شهر و حدود ۲ هزار روستا و آبادی است.

خروج از نسخه موبایل