روستایی

۱۱۰ میلیارد ریال برای طرح‌های هادی روستاهای فارسان اختصاص یافت

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، فرشید ریاحی سامانی صبح یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های زیرساختی و عمرانی شهرستان فارسان بیان کرد: این مبلغ از محل اعتبارات ملی، استانی و تخصیص قیر رایگان برای اجرای طرح‌های هادی روستاهای شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف استان مانند شهرستان فارسان شامل نهضت ملی مسکن و اجرای طرح‌های هادی روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های این بنیاد در سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال‌جاری ۵۴۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای حفظ اشتغال موجود و اشتغال‌زایی جدید در واحدهای تولیدی شهرستان فارسان اختصاص پیدا کرد.

حسین برزگر تصریح کرد: همچنین ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و زیربنایی به طرح‌های زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در شهرستان فارسان اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: برای لایروبی، مرمت و اصلاح قنات‌های شهرستان فارسان در سال‌جاری ۹۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافت که جذب و هزینه‌کرد آن نیازمند پیگیری بیشتر برای امضای قرارداد و انجام عملیات اجرایی است.

برزگر تأکید کرد: به‌همین منظور تا ۲ هفته دیگر فراخوان عمومی مربوط به جذب سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی مجتمع پرورش قارچ خوراکی جونقان و توسعه شرکت شهرک‌های کشاورزی شهرستان فارسان اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل