روستایی

برنامه ریزی برای حل مشکل راه دسترسی روستای سرآبادان

فرزاد مخلص‌الائمه در حاشیه بهره‌برداری از شبکه گاز روستای سرآبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه گاز این روستا از یک سال پیش و با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶ میلیارد تومانی شرکت گاز استان آغاز شده بود.

وی افزود: امروز اهالی این روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و مراحل گازکشی منازل آغاز شده است که امیدواریم پیش از افزایش سرما، منازل این روستا به طور کامل به شبکه گاز استان متصل و از این سرمایه ملی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به نشست معتمدین، بزرگان و اعضای شورای اسلامی روستا با نماینده تفرش در مجلس، امام جمعه این شهر و تعدادی از مدیران استانی گفت: از نزدیک در جریان پاره‌ای از مشکلات این روستا و روستاهای همجوار قرار گرفتیم و امیدواریم با اولویت‌بندی و توجه ویژه، بتوانیم با تامین منابع مالی و مشارکت مردم و دهیاری و برخی از نهادهای محرومیت‌زدا، مشکلات باقیمانده اهالی منطقه را حل کنیم.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله‌ای که در حال حاضر در این روستا و تعدادی از روستاهای همجوار مطرح هست، راه دسترسی روستاست که راه ضعیفی است و تردد مردم در ایام عادی را هم با سختی مواجه کرده است. اجرای این طرح که از ۹ سال پیش بلاتکلیف رها شده است، مبالغ بالایی نیاز دارد چون جاده کوهستانی است و برخی زیرساخت‌های قبلی هم آسیب دیده است.

وی گفت: زمان دقیق مشخص نشده است، اما امیدواریم به زودی با برگزاری جلسه در دفتر فنی استانداری و ستاد محرومیت‌زدایی استان بتوانیم با زمان‌بندی و جدول تامین منابع، مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل