روستایی

تصویب ۶۹ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی سیریک

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، محمد رضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک گفت: پس از بازدید معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور از راه‌های روستایی سیریک و شرق هرمزگان مصوب شد؛ دوراهی پالور به کنارجو به طول ۱۲ کیلومتر، دوراهی پالور به کوهستک بطول یک و نیم کیلومتر، جاده دودر به بندکرمان بطول ۸ کیلومتر آسفالت و یک دهانه پل ۱۰ متری روستای بندکرمان ساخته شود.

محمدرضا پاکروان افزود: آسفالت راه دسترسی مردم سرزه و روستاهای پشت کوه به مرکز شهرستان بطول ۱۷ کیلومتر، راه دسترسی مردم روستاهای کردر، کلنگی، میشی، نوشهر میشی، سیریک قدیم و شمع جو به مرکز شهرستان به طول ۲۲ کیلومتر و راه دسترسی مردم روستاهای مستو، مغ کنار و گز بطول ۸ کیلومتر جمعاً بطول ۶۹ کیلومتر با مشارکت ۶۰ درصدی سازمان راهداری کشور و مشارکت ۴۰ درصدی دهیاری‌ها نیز مصوب شد.

بیشتر بخوانید؛ تحقق ۳۸۷ مصوبه از مصوبات شورای اداری هرمزگان

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور در جمع مردم روستای بندکرمان گفت: راه‌ها جزئی از بیت المال هستند که باید از آن‌ها مواظبت و حراست کرد که این موضوع هم وظیفه راهداری و هم وظیفه دیگر سازمان‌ها و همه مردم است.

خداداد مقبلی افزود: بیش از ۱۶ هزار نفر سالانه در کشور به علت تصادف جان خود را از دست می‌دهند که لازم است مردم با هوشیاری و احتیاط رانندگی کنند.

وی افزود: برگزاری شورای ترافیکی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها فرصت بسیار خوبی برای اقدامات فرهنگی است تا تصادفات و تلفات جاده‌ای به کمترین حد برسد.

خروج از نسخه موبایل