روستایی

شناسایی ظرفیت‌های روستاها با هدف توسعه اقتصادی

به گزارش روستانیوز، امام جمعه فیروزکوه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، شورهای اسلامی روستاها و دهیاران در سالن شهید آوینی برگزار شد؛ با بیان این مطلب گفت: باید نشست‌هایی با حضور اعضای شوراها، دهیاران، نخبگان و مردم تشکیل شود و در آن ظرفیت‌های روستاها احصاء، اولویت بندی شود و سپس بر اساس آن برنامه ریزی‌ها انجام گیرد.
حجت الاسلام حسن حیدری افزود: بسیاری از روستاهای بخش ارجمند و مرکزی شهرستان ظرفیت‌های بالای گردشگری دارند که باید از آن‌ها برای افزایش درآمد و اقتصاد خانوارهای روستایی بهره گرفت.
وی گفت: متاسفانه بسیاری از این پتانسیل‌ها بخاطر عدم شناسایی و برنامه ریزی درست برای بهره گیری از مواهب الهی، بجای فرصت تبدیل به تهدید و نارضایی اهالی روستاها شده است.
فرماندار فیروزکوه هم در این نشست گفت: یکی از مباحث مهم در سال پیش رو انتخابات مجلس شورای اسلامی است که شوراها و دهیاران باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.
محمد حیدری منش افزود: شوراهای اسلامی نمایندگان مردم هستند و سوگند یاد کرده اند تا برای خدمت خالصانه به مردم و به دور از هر گونه حاشیه از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.
وی گفت: از این رو نباید امکانات موجود را برای جانب داری از شخص و فرد خاصی به کار بگبرند و باید برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و بی طرفانه تلاش کنند.

خروج از نسخه موبایل